BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Sunday 4 December 2011

(: thanx bie :)

*Hy! saye dapat taddy bear .. koe ad?? haha. jahat kan ,

Btw , thanx sangat2.. cumell . bby ske2. gedikk pulak .:)
Time tu , baru nak marah die ..nak tahu sebab ape.. alahh , sebab Curang tuu lerr.:'/
hmm , aku baru je cadang nak jumpe die then tumbuk2 muke die , PADAN MUKE . sekali tak jadi ..mau tau nape tak jadi

1-die pegi convoy dekat Kuala Lumpur dengan membe die .mase petang die ade lagi dekat KL .firts , aku call die gune number cousin aku .thenaku masej die .aku kate . [petang jumpe , ade hal . enth , tu je yang ak engat .:D

2-malam , akujumpe die . die datang dengan membe die.[Shahrul].time tu ,panas je haty aku tengok amir nie. tapi , tak jadi nak marah .nampak muke die penat sangat . soo, aku sabar je larhh . aku panggel die dow sebelah , meyh tengok blog pompan tu, nak tunjuk bukti yang pasal curang tuu larhh , die cerite dari awal hingge akhir . so , aku dahh tahu larhh kess die . then,aku diam je. malas nak gadoh2 .

3-aku dah oke sikit dengan si bucuk aku ny :) entah , kesian die aku tengok .penat je... yang si Shahrul nie, tak habes2 dengan game dalam facebook tu . laptop aku jugak jadi mangse.haihh :)
aku nie pulak, sembang2 dengan amir.. merepek sane sini..

4-LAST,10.52 p.m. aku nak balik dahh , yang si Shahrul nie, tak habes2 lagi dengan game die tuu..yang amir nie pulak . die sohh amik something dalam rage moto die tuu , pelik aku .bukan barang aku . hamboii , macaii nampak.haha , aku sohh la die yang amik .. mybe amir dah bengang sangat, amir sohh Shahrul yang amik . Shahrul kate , =amir ,aku bubuhh dalam baju tow=
amir kate+ jangan ,karang bou hanyir pulak .+ dorang ny pahal . pelik aku .Shahrul nyorok laahhh sato barang dekat belakang dy . aku dah cuakk dahh time tuu .sekali ....

JENJENGGG !!! wahh , taddy bear . humm, time tuu . kembang aku . hee~ banyak kali aku ckap thanx dekat amir . then aku minx kissdekapipidie.  HAHAHA .
jangan jelezz..

0 comments: