BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Thursday 1 December 2011

Kecewa bila koe curang

naktahu kenape aku kecewa ? ny suma pasal lelaki yg aku syg lahh..

pada bulan puasa [2011] . dalam diam2 , aku tak sangka amer curang dengan aku.bile aku dapat tahu .ya Allah ...sampai haty koe amer.sampai haty koe buad aku macam ny . aku tak sangka koe buleh buad aku macam tuu.time tuu, aku dah agak dah yg amer ad pompan laen . tak sangke yee.aku sayang koe lebeh dari kawan aku amer.tapi ,why amer?! asal PERLU koe buad aku macam ny. tape , ad hari aku akan balas balek.. dengan aku koe jgn maen2 yee amer .aku nak koe rase macam mane koe rase [ DENDAM NY ] hahaha :)

pada mulanya , bile aku topup je, aku dapat masej kejap je. baru na manje2 seket .. hmm.:/
bilee aku dapat tahu amer ad pompan laen . aku cary sampai dapat.wahh , ahkhir jumpa juga ..pandai tak aku ?? hehehe...senang jaa .
mase tuu , aku geram sagat2 dkt pompan tuu,dye tak tahu kea yg amer ad awek ?? shitt!! 
argghh , koe tahu larhh , kalau dah geram , macam2 bule buad , kn3.:)

ape lagi,perang dunia ke1 dahh bermula ,aku add pompan tu dalam facebook..then aku maki hamun dye dalam facebook. time tuu , aku rasa nak jumpa dye then ,nak tumbuk2 dye . [taiko]nampak , HAHAHAHA**tuu jee aku pikir dalam kepale hotak aku ny * muhahahahaha.
dah aku geram sangat , aku block dye,tanak tengok muke koe cibaii.sorry to say aaa...

bulan 10: pompan tu kate dye pernah COUPLE dgn amer time raye /puasa. enthh aku ak tahu**
aku jumpe amer depan2 .aku bawak laptop aku jumpe amer , tunjuk masej dalam inbox facebook..dye bace , then dye kate tuu adek angkat jaa... angkat tak angkat , kang aku kutip   koe!!!
aku malas nak tengok muke dye then aku blah macam tuu jaa...kesian tak kesian ,sape sohh buang taikk dekat aku .grrr..=,='

2/12/2011 :aku bace pompan tuu pnye blog ,then aku bace yg PATAH SERIBU.. dye cerite dari mula dya kenal amer hingga akhir,baru aku tahu dye tipu aku.dy kate tuu adek angkat . kepale hotak koe!!!!*

yg aku saket haty tuu , dye kte dekat pompan tuu yg dy ngaku dy dah break dgn aku!!!! FUCK!!!*
sekali kantoi dengan pompan tuu, dye kte .[jgn mcg tou , nkjmpe gf jp gy] .. pompan tuu terkajut lahh , kate dah break.. hahahahaha***kesiann koe , kene tipu dengan JANTAN TAK GUNA.. kesiann aku tengok koe pompan. aku pun kene tipu jugak .:) sialll larhh lu mamat ..tape2, aku trus kn couple kte . koe tak nak lepas kn aku kn. oke .!!

hantar masej kate, awk cinte pertame sye larh , sye sayang awk larh,tak nak saket kn haty awk larhh ..WHAT THE FUCK !! amekk koe !aku save masej koe ....

pada 2/12/2011. lepas aku bace blog pompang tuu , aku teros call dye . then steal kn ..ouwhh .. tuu cerite yee .. koe pna couple dgn amer. never mind..aku tak nak gadoh dengan koe, sebab dahh BOSAN gdohh dengan koe .sekarang aku nak steal depan2 degan amer.. senang tumbuk .kan....??
oke , sekarang masalah pompan tuu dahh steal . amer jaa belom ..

oke larhh , penat taip.mou tydoo.. pupyy ..:)
tuu larhh dugaan seorang yg macam aku ny , sorry .banyak mencarot. hope paham yeee.:) daaaa~~~
                                 <wanie>

0 comments: