BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Sunday 4 December 2011

(: HangOut :)

23/11/11

=Hari yang paling best dalam hidop aku .Wahh ,akhiryee . Aku dapat jugakk b'gamba dengan my husbd . Yang die nie ,malu 2 pulakk . Tarikk idongg tuu karang , :) Hemm , mase tuu . Sume mamat dowk pandang2 aku , ehh , sorry . Aku dahh ad Bf larhh ,amek koe. Padan muke . Mase aku tengah single , tanak pandang pulakk ,sewel betol.:) Bile aku lupe nak pengang tangan bf aku nie , sume usha padat dekat aku , sekali tuu, aku kenekn dieorang . tengah best2 usha aku, sekali aku pengang tangan bf aku , aku dega .*adoyy , da ad bf rupeye.. Aku, dieorang nak pandang pulak . Sedare aku tanak pandang , lawa ap .singlemingle lagi .. bdohh larhh koe nie mamat . =,='
hemm , nie gamba firts aku dengan bf aku..:)


Kami tak se sweet macam korang semua kn ?! mvn , 13/2/11.
hary yang aku paling suke time aku couple dengan amer . yum3 :)
sonokk sangat2 dapat b'gamba dengan die senyap2.hee~~best kene
tangkapgamba senyap2.tuu larhh .malu2 lagi .GEDIK :)
bie <3  bby
Kiteorang selalu gadohh .Tapi , kejap jee .. tak larhh sampai seminggu tuu .
tak pernahh punn b'laku .:) harap2 tak larhh macam tuu
sekali . Bile aku mintak break , amer tanak , die akan kate
bie tanak lepas kn bby.. argghh , aku pun tanak .Tapi , tuu larhh , amer nie suke bagi aku
marah .Haihh ,Sabarr je larhh . tanak break dengan die !!
Aku sayang die ~! hemm,bia die yang buad k'putusan . Aku redha jelarhh .
kan3 :)

#oke larhh ,nak tidoo . penatt sudaa.. pupyy :)

<wanie>

0 comments: