BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Sunday 4 December 2011

(: Cinta Muka Buku :)

Cinta Di FACEBOOK :)
Hyy , readd yaa^^



Baru je 2 hari aku break denagn ex boyfriend aku nie,tak sampai 1minggu . dahh ade orang minx couple nie. ^___^

cerite 1 - Amer mintak tolang membe aku cari awek . name membe aku tho Kyra .membe aku , nie kenal sangat Amer nie.. Amer sorohh larhh si Kyra nie cary awek . time tuu ,dieorang tengah chat larhh kn . Kyra kate , koe add bodak nie . ^Dark kecik^ Amer kate .=oke=

 
2- Mase tu pulak aku tengah unl . Aku tengah sebokk larhh ad orang add. Aku senang je , app jee .Lepas tuu , yang amir nie dowk LIKE2 aku pnye comment .banyak pulak tuu , then die hantar masej dalam facebook . die tnye name and bagai2 larhh kn . then die tnye .AMER= dah b'pnye ke?
AKU=belom , baru break . Sekali amer nie macam ayat2 aku larhh . last2 , die minx numbe fone..Time tuu , aku dah nak out dahhh ,sekali diepakse aku bagi numbe aku . haihh , macam nak ayat jee. Rezeki knn ?? so, bagi jelarhh :) Malam esok ye, amir masej aku . die kate larhh die yang mamat mintak number tuu and bagai2 larhhkn. Dalam pukul 10;05 camtuu , die mintak couple . haihh , aku takkenal die,sesuke haty pulak .Time tuu, dalam kepale hotak aku nie, cadang nak Game si Amer nie , haha .Sekali tak jady larhh . Enthh kenape. mybe aku dah start sayang die kowd . aku nie cepat rase sayang .nggeee~~:D

3-lepas firs date jumpe . Dalam haty aku , haikk ??! macam kenal je.. sekali aku engat2 kn . larhh darkk kelas aku nie .. time tuu , Aku dahh bengong2 dahh .arhh , biaa jelarhh . die bukan kenal aku punn^^^ haha. soo , aku punn truss jelarhh .takk susahh kn .. hemm , oke larhh . akuda boring na terang kn cerite nie .pupyy
:))


                      <wanie>

0 comments: