BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Sunday 4 December 2011

): kesah dulo & Now . :(

2001: Mase aku kecik2 , ayah aku tak bagi aku keluar rumah.Yelahhh ,kecik lagi kn .Mesty larhh risau kn ?Mase petang ,aku selalu teman ayah aku bace surat khabar .Dduk dkat depan Tv.Best jee .Dlow , kalau ayah aku balik keje je , mesty beli kn ak cokolate . Yum2..:) aku dlow , tak rety nak main taman .Main je , mesty jatohh .Tak biase larhh kate kn .. hmm, dlow putihh je . Sekarang , haihh , gelap sikit..:'/ kecik2 dlow sume layan aku dengan baik .Tak penahh gadoh2. Now, hmm , hammpehh !!! :D

2004 : Mama aku kn keje . bile pagi , aku selalu nagezz . sebab mimpi merepek2 . mimpi kene keja dengan H**** larhh, kene culikk larhh .hahaha**:) Bile abang2 aku balik dary scolah .Aku dengan muke nagez2 ye , pegi dekat abang aku .Mengadu bagaii larhh .Cumell kn ?! haha.Aku engat lagi ,mase aku baru bangon tido , tengok mama tak ada, time tuu abg aku baru balik scolah . Abang aku yang k-3 nie , tgah mndy .Yang k-4 nie pulak dowk kacau2 abang aku tagah mndy .Time tuu tengah nagezz , sbb rinduu dkat mama. Then , mase aku pergi dekat abang aku , dieorang sume tanye , nape adik .. Aku cakap larhh , atien takod, last2 dieorang pujuk .. sweet kn ?! haha. Hah ! lagi sto , mase tuu aku main keja2 dengan abang aku yang k-4 nie . aku pulak jahat. Letak BEDAK dekat depan pintu bilik die , aku dduk dekat dalam bilik die , aku ejek2 larhh die , die bengang sekali die lari nak masoK bilik die tuu ,sekali ........ GEDEBOMMM !!!hahahahahaha , jatoh2..hahaha , benjol kepale die, padan muke abang.:p  jahat tak aku mase kecik2 , nakal kn?! hee ~~

2005: Time nak pergi scolah . mase tuu , aku baru dajahh 1 .abang aku yang k-4 nie pulak daja 6.Time tuu , abang aku jage aku dengan baikk .. haaa , sayang rupee yee aku . haha, sape tak sayang adekk knn. pagi2 , aku selalu pergi scolahh dengan die and fwenz2 die tuu. Mama aku suke ikat rambut yang macam anak cine dlow2 , macam sanggul due tuu ...haihh , aku tak suke ikad rambut macam tuu , tak cumell .:) .Bile balek je, kadang2 ayah aku amek aku dary scolah .Ayah aku selalu janji dengan aku , ayah aku cakap ,.Bile adek dah dajah 6 , kite pindah IPOH yee . aku hanya seyum jaa. :)

2010 :PERUBAHAN K-SEMUA SIKAP .

Abang aku dah tak macam dlow , asyek marahh je .Kalo gadoh mulut tuu tak ap larhh , nie tak . Tumbuk2 bagai .Maki sane sini.tak macam dlow!!
Mama pulak.. Ap aku buad , semua tak kene . Nie salah , tuu salahh . Aku tak bole buad ap.. diamm je . Hanya sabar separuhh iman .. :'(
Ayah pula , same jee perangai . dari dlow lagi. Tapi, ayah dah keje jaohh , dduk cameron , nak balik je , seminggu sekali. Tuu punn , aku dahh jemu pergi cameron . Boringg ..=,='
Sekarang , hidop aku dah m'berontakk .:'( nak je lari rumah , baru menyesal. padan muke , tapi , padan muke aku jugak . Nak lari mane kn . Engat senang ke .
Hah , kakak aku pulak,pandai .. selalu aja aku . tuu pun, aku jarang jumpe . kecik2 jee selalu jumpe . Now , susahh dahh . :(

keyhh , tuu larhh kisah aku mase kecik2 and Now. first2 , seronok je , last2 , hancurr .:'(

                 <wanie>

0 comments: