BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Sunday 22 July 2012

Fakta Cinta ♥

Fakta cinta  

1- Lelaki dikatakan lebih mudah untuk terpengaruh dengan hubungan cinta di INTERNET. Jadi tidak hairanlah sekiranya mereka senang dengan pelawaan gadis untuk bersembang dimana-mana laman sosial. 

2- Tidak hanya lelaki, gadis juga sebenarnya terdorong untuk memiliki lebih dari seorang kekasih 

3- Seorang lelaki boleh jatuh cinta dengan gadis yang baru ditemuinya hanya dalam masa tiga minit. 

4- Lelaki memang tidak gemar mengingati tarikh penting dalam hidup mereka, termasuk hari jadi yag tersayang. Jadi gadis jangan mudah sentap ok. Lelaki memang begitu. 

5- Kadang-kadang pasangan kamu menipu atau berbohong kerana mahu menutup kesilapan yang pernah dilakukannya 


6-Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya    hanya ada kamu satu-satunya.    

 7-Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap     menjadi impiannya. 

  8- Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin      mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,      kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta.  

 9-Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS      dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas      dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya.  

10-Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau      mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu.


p/s : ini kenyataan yeahh ! tolong baca betul-II dan hayati yeahh .. sekiann terimaa kasihh :D

<wanie gendut>

0 comments: