BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Friday 13 July 2012

love is offensive

Hai korang ... korang sihat tak ? hee nie nak cerita
 pasal LOVE IS OFFENSIVE . 


korang mesti pernah disakiti kann .."" cewah ayat sastera ! :D

1-

fakta hati

hati wanita yang secara semula jadinya lembut,
 boleh menjadi keras sekeras-kerasnya disebabkan
 oleh beberapa perkara.dan ianya boleh dilembutkan
 kembali jika kena pada gaya dan orang yang 
cuba melembutkannya.namun, hati itu boleh menjadi keras kembali.
malah lebih keras dari sebelumnya, jika ia disakiti atas sebab yang sama
dan oleh orang yang telah melembutkannya sebelum ini.dan kemungkinan
 untuk ianya lembut kembali, mungkin AMAT SUKAR.

sekarang aku couple dengan satu budak nie , haissh first kenal aku
cerita pasal ex mainkan perasaan aku .Dia tolong bagi semangat dekad 
aku , cuba pujuk aku. OKayhh , tapi bilah dah couple . dia buad aku
 macamnie .ceh single "konon". tak ape lahh wey . aku sedar lah
aku sapa .Awek nak cun saja ,tapi ingat wey semua manusia nie tak
sempurna .aku tinggal kan dorang tuk hang , tapi silap hang kata
 hang dah serius sengan aku , tapi hang tak tunaikan . sedih gila kot ,
kau cakap kau paham perasaan aku , aku rasa Azim terbaik tahu !
tapi aku tak rasa sayang dekat dia ,sayang adaa . tapi sebagai 
kawan rapat . tuhh je . Ramai kata hang bertuah dapat aku sebab aku
setia . bila aku dah nak setia dengan hang , hang buat aku macam nie .
 tak apee wey aku mampu bersabar :') kenapa sekarang 
korang suka mainkan perasaan orang yang sayang korang hah ?!
SERONOK ?hmm , cuba aku buad dekat korang ! baru korang tahu
betapa sakitnya hati korang bila dihakiti , HAHAHA ! fucker hang
kalau hang cakap hang sayang aku ! Kawan akukata dia lebih suka 
couple dengan orang yang 
baru habis sekolah atau dah habis sekolah , diorang paham perasaan
,setia . Hmm , bagi aku lelaki 
semua sama , ayat maNIS , buatnya macam tahi :(

**thank you for reading.I feel sad when you do this to me! ohshit ! kbye :'(
 kalau english broken , SORRY :'/**

                                                  """    PENDEK GENDUT  """

0 comments: