BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Tuesday 29 May 2012

Aaaweesomee

Hello Semua :)

Pada Harii nie akuu happy sangat-2. Yelhaa , Dia lhaa EX akuu yang firtstime aku couple dengan dia. Start aku duduk ipoh ,start tuh lah aku couple dengan diaa , tapi masa tuh kami couple tak lama. 6 bulan sajaa ... lepas tuh aku couple denagn Fikry ,dan yang ke-3 Amer . Wahh , yang niee paling aku tak sangkaa .. Aku couple balik dengan diaa balik  -Azim-  diaa tuh lah bf yang pertama aku couple dekad Ipoh nie .. Lamaa aku tunggu diaa , Akhirrnyaa Tercapaii jugakk , nak taw kenapa akuu sukaa couple dengan diaa ?

 --sebab diaa tuh sweet ,paham perasaan aku-- (tak macam lelaki lain)

seronok couple dengan diaa ...comell jeh diaa tuh :) Masa first time aku couple dengan diaa, cadang nakk jumpeaa diaa, tapii takk jadii. Adaa halangan time tuh  ,aku pun tak ingat kenapaa. :p hee~  Okay2, padaa 30.mei.2012 niee , akuu dahh comferm dahh jumpeaa diaa .. EHeee ~ teringinn nakk tengokk diaa :) Harap-2 kamii kekal okay :) aminn ~ okayylahh . nanti kitaa masuk gambar kitaa yaww dengan diaa :)

nytee:) terimaa kasihh keranaa membacaaa :) mogaa korang semuaa sukaa :)

                                                          <Wanie>

0 comments: