BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Monday 7 May 2012

2jam25minit Di Sekolah :'(

Hai semua ? :) nahhh , nie nak cerita kenapa tajuk tuh (2jam25minit di sekolah) 
Niee pasall senggugutlhaa nie ! Arghh .... bilaa dahh sampai sekolah lhaa kau sakit perut ! -.-'
start sakit perut tuuhh dalam bas lagi . dahh nak sampai dahh . aku dahh syak dahh . dekad sekolah nanti mesti sakit . Now , betul2 sakit! 
Lepass turun dari bas , membe aku semuaa pelik tegok mukaa aku . pucatt jeh drang kate . Lepas aku turun dalam bas , nak beli gula-2 lhaa konon nyaa . nak makan dalam kelas time belajar nanti . HAHAH .budak baik kan ? :) Masa pertama belajar , tima Kemahiran Hidup . cikgu belah perempuan tak datang .So , kitaa org masuk kelas budak lelaki . Kami budak perempuan tak belajar . so, enjoy lhaa kan . Tapi aku tak enjoyy pumss . sakit perut sangat yg teramat sakit!!

Dahh tak tahan sangat , aku ajak membe aku . pergi bawah telefone mak aku . Mak aku kata sama ada mak aku ambil atau abang aku ambil . Aku on fone, sebab mak aku suruh on . nanti senang nak call . bila abang aku dah sampai dekad pejabat .Kerani bodoh tuh pulak suruh aku dengan kawan aku cari guru bertugas .Benda diaa boleh buad sendiri . bilaa dahh penat cari cikgu . sampai2 jehh pejabat cikgu lain pulak yg tulis kan borong . Bodohh gilaa kerani tuhh . Saja cari pasal ape . :/ err , bilaa dahh nak balik tuhh . abang aku pulak jadi gilaa . bawak moto macam orang gilaa , celah sana, celahh sinii ... dahh lhaa sakit perutt ... mengongg miaa abg! :) Nasib baikk lhaa aku bawak fone . emm , pengalaman yang paling aku benci :'( Waaa ~ okegg lhaa , aku nak tidurr , penatt :(


TERIMA KASIH  :)


                                                                      (: Waniee:)

0 comments: