BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Monday 2 January 2012

(: over night :)

Hey :) over nigth yg amat Gila pernah aku dapat .Cousin aku Intan Nordin nd Dianah ad pasangan .. diana dgn bf die dowk kacau2 aku . saje bg aku jeles . ad aku jeles . tak ehh . aku tiap2 hari berkepit dgn bf aku .sudah bosan punn ade :P..yang Intan nie pulak . main laptop dgn jijie .Intan tunggu je bila lhaa jijie nie nak melamar die ..:)hikkhokk . adoy . aku pulak main HP . unl dlm HP . dahh ta thoo nak buad ap . dlm pukul Lima aku baru nk tydoo dahh . dan2 pulak amer call bf diana .shahrul kate dekad aku yg amer nak datang . Yahoo ! amer datang-2 . suke aku . die orang gelak je tengok aku. ad saye kesah ?! hee ~ :D Amer datang dgn muka baru bangun tydo ! aku dahh agak dahh die tydoo .tho lhaa tak angkad call aku . eee! tensyen aku! 5:O4 a.m intannd jijie sudahh couple. wow ! aku saksinya ! :) haha , aku nie pulak jadi photografer .dduk tangkap gamba dieorang nie .. haha . takpe2 , small metter lhaa sayang ...

Dalam pukul 6 lebeh macam thoo , amer ajak aku , shahrul nd diana jalan2 . kite lepakk lhaa dekad sato tempat nie .. sampai pukul 7:10 ..ade lhaa kn satoo pakcik nie , pakai kopiah dowkpanggel amer nd shahrul . die kate lhaa dkad amer [kau buad ape dkad sini ] amer jwab [lepak2 jelahh ] yg laen aku tak dengar ape die orang sembang ... yg dianah nie pulak selambe je cakap ''SEMAK JEW PAKCIK NIE'' urhh! tibe2 orang tue thoo dengar .alamak . die kate , kamu cakap ap . diana cakap lhaa takade pape .. lame seked aku tengok dieorang cakap . yg pakcek thoo pulak suruh shshrul call bapak die . aku engat kn die tipuu je . rupe2 ye betol2 die call . shahrul cakap lhaa [Ayah , tengok nie .orang tengah lepak2 awek adesato pkcek ny kacau ] tak silap aku lhaa die cakapmcm thoo , lepas je shahrul cakap , pkcek thoo pulak cakap dengan bapak shahrul . so , pkcek thoo kate jangan dduk sisni lagi .woi !koe pikir nie port bapak kau ke tak bagi lepak sini , kite orang bukan buad ape pun .tempat terbuka ! errr , aku nak je cakap macam thoo , aku pikir orang tue je . haihh ~ dahh thoo ape lg aku blahh je lhaa . malas nak tengok orang tue thoo ! kelam kabut lhaa ! akhir sekali , aku salam amer nd biase2 lhaa korang slalu buad knn . :D then aku balek ,makan unl kejap nd tydo ..huahuahua .

p/s :saye tak suke pkcek thoo , suka sebok tepi kainorang lhaa !err --'

                                    -THE AND-

     <Wanie>

0 comments: