BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Hi ,Saye wanie , nyy wanie miaa blog,wanie miaa blog tak lhaa secantek mcm korunk miaa blog , uhh ! abaikan,thanks..:))

Friday 24 February 2012

(:Taddy Bear:)

heyss sayangss ... :)

******
Nie , kite nak cerite siket ! hah ,nak taw tak mana aku dapat taddy bear nie . yaa .. kite dapat dari boyfriend kite taw ... mybe korang dahh banyak kali dapat ! aku , baruu jew pertame kali ! yelahh . boyfriend sekarang ken KEDEKUT!! hahaha^^ maafken sayee :) senang cerite lahh ken , amer nie .. bf yg paling aku sayang dan suke bagi aku marah lahh ! ade je tiap-2 hari nak bagi aku panas ! walau ape2 pun terjadi , aku tetap sabar dengan perangai die , kalau die curang ! emm , BETINE AND DIE2 SEKALI KENE MAKAN KAKI ! *AWEKS-2KU GENGSTER lhaa kate kenn* , bak perpatah cikgu Azmir & Zulkafly guru disiplis aku (smktambun.ipoh)....:) ade lagi patung yang die bagi , seingat aku lah ken , fisrt amer bagi dekat aku .patung warne pink ! fuyoh ! pink :) kedua cicin die, ketige k-cin hanset and now patung lagi !! patung nie comel siket . maw tengok gambar patung baru nie tak ?! tuhh , tengok bawah tuhh ! :)


cantek & comel tak ?!! haaa... tengok hidung die tuhh ... merah ken , hah .. ape lahh biy nie . macam nak perli beby jea .. yelahh . aku selalu tarik hidung die sampai merah ! padam muke kau ! wek c(:

Nak taw tak ... die taknak aku marah die , die beli ken aku patung . die sendiri yang cakap . baru2 nie , aku cadang nak beli patung sebesar2 aku taaw !! mama aku nak belaja , tapi harituhh aku buat hal . terus mama tak jadi nak beli . akhirnye aku dapat jugak patung , kecik pun tak ape . aku tak kesah pun janji ade ken :) but now , aku nak ucap terime kasih sangat2 dekad busuk masam aku nie ... haha .. err , okee lahh . dahh tak taw maw cakap ape dahh .

  *HARAP SANGAT2 KORANG HAPPY BACE AKU MIAA BLOG , THANKS KERANA MEMBACA :)
BYEE :)

                                                      <Wanie>

0 comments: